Hora i data actual: 27 abr. 2024, 12:40




Publica un nou tema Respon al tema  [ 16 entrades ] 
On comprar altaveus i etapes (be de preu)? 
Autor Missatge
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Hola gent,

Tinc un parell de bafles als que els hi haig de cambiar l'altaveu.
Es tracta de dos caixes de subgreus amb un 12" cadascun.
Algu hem pot aconsellar on puc comprar (tendes fisiques o virtuals) els altaveus be de preu, i que siguin d'una minima qualitat (no m'hi vui gastar gaire, pero tampoc vui comprarme una merda d'altaveu per tal destalviarme 4 duros).

I ja de pas si sabeu de tendes o pagines dinet on tinguin etapes be de preu i mo dieu tambe us ho agraire...

Merci!

_________________
JINCHONETA IS NOT DEAD


08 oct. 2008, 18:02
Perfil WWW
Drogoderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 18 des. 2006, 22:47
Entrades: 1837
Ubicació: Sabadell
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Vale Didi que torna a casa els pares i treu el cap al foro!!

Jo no et ser ajudar, nomes passava a molestar una mica!!! :lol: Vinga aviam si algu ens ajuda i treiem els bafles per fer una bona pachanga dominguera! :D

_________________
DON'T STOP THE MUSIC


08 oct. 2008, 21:05
Perfil
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
en el cash converters venen conos sueltos mol be de preu (com no entenc de marques, nose si seran mol bons) pero els dos q vai comprar io fa poc (dos conus de 500w cada un) em van surtir els dos per 75 euros, i sonan q asustan!

es el lloc on els he vis millor de preu

Edit: les etapes...alla nhi ha de 800w maxim si no recordo malamen, el preu no el recordu..


09 oct. 2008, 11:55
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Si t'interessa Didi jo venc una etapa, mira l'apartat de mercadillo.

En quan a components per altaveus et recomano que vagis a Muntaner amb Gran via, hi ha varies botigues de recanvis d'audio força barates.

_________________
---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy


09 oct. 2008, 13:53
Perfil
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Bones si voleu comprar qualsevol cosa de alta gama podeu mirar la pagina de http://www.thomann.de es una pagina alemana que hi ha de tot es nº1 a europa. Yo normalment miro aqui hi a http://www.marrugat.com que es d'Andorra comparo preus i compra, son molt seriosos i tenen preus competitius.

Tyntin

// canvio http://www.thumann.de per http://www.thomann.de
//J!


23 oct. 2008, 14:14
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Gràcies a tots pels consells!

L'altre dia em vaig pasar per gran via amb muntaner i vaig trobar varies tendes enormes d'electronica (onda radio i similars), pero nomes una tenda especialitzada en audio (es deia power 94 crec recordar i esta al carrer muntaner entre gran visa i diputacio).

Narcopsy: Hi han més tendes especialitzades en audio per aquesta zona? Nomes vaig ser capas de trobar aquesta...

La tenda en si estava força be; tenien bastants altaveus i a uns preus força interesants (12" 250W beyma 39€; 12" 400W Beyma 79€).

Els preus eren una mica més cars que a www.thomann.de , pero si als preus de thoman hi afegim els gastos d'enviament estaria la cosa bastant equilibrada...

Algu sap per quant poden sortir els gastos d'enviament de uns quants altaveus des de alemanya fins aqui? Jo crec que pot picar una mica...

Respecte les tendes de segona ma... normalment solen ser bastant carilles, pero de tant en tant hi pots trobar alguna que altra ganga! Els conos que he vist jo solen ser de segona ma, a un preu no excesivament barato i de segones marques... Remarcar que el que fica el preu en aquestes tendes a vegades es llueix!!!!

_________________
JINCHONETA IS NOT DEAD


24 nov. 2008, 12:03
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Tyntin,

Li estic fent un cop d'ull a la pagina de www.marrugat.com
Hi han coses interessants!

Has comprat algun cop en aquesta pagina?
Als preus que marca la pagina cal afegir-li alguna cosa??
Al passar per aduana et cobren algun impost???
Per quant poden sortir els gastos d'envio?

Moltes gràcies!!!!

_________________
JINCHONETA IS NOT DEAD


24 nov. 2008, 12:09
Perfil WWW
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Jo e comprat a Marrugat, i el millor és trucarhi per telefon i anar alli que sempre t'atenen de puta mare, no pateixis per l'aduana, és pot passar fins a 540e per persona, i normalment a les botigues d'andorra et fan doble facturació (una la bona que l'has de guardar per a que no te la trobin a l'aduana i l'altra que te fan a la botiga amb l'import per sota aquests 540e per a que no tinguis problemes algun).

El tema de thomann els gastos van en funció de la quantitat i pes, jo e comprat coses allí tambè, i home barat no surt, perquè t'ho envien en transport ràpid amb lo que en 24-48h ho tens a casa i clar aixó val pasta, per exemple jo vaig comprar-hi un controlador midi no molt gros i els gastos eren 20e.

De més zones on venguin recanvis ara mateix nose, diria que alguna marca com beyma fabriquen a Barcelona diria, i potser a fábrica venen, sino a Ecler que si que es a Bcn la fábrica potser venen recanvis que et vagin bé, ni idea, fa molt que no hi vaig.

Això el Lluis de Teknowar t'ho dirà millor que és qui compra més recanvis últimament, a veure si ell et pot donar més llum sobre el tema :)

_________________
---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy


24 nov. 2008, 12:36
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Suposo que a Ecler encara que sigui a fabrica surtiran carillos els recambis d'altaveu... De totes maneres la 7mana que be haig d'aproparmi a recollir una taula q mestan reparant aixi que ho preguntare.

Mirare d'informarme també si es posible comprar directament a Beyma.

I tb estaria interesant trucar als de marrugat aviam com surtirien els gastos d'enviament o fer-hi una visita per aquestes festes...

Gràcies per la info!

_________________
JINCHONETA IS NOT DEAD


24 nov. 2008, 18:29
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 18 des. 2004, 15:49
Entrades: 686
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Citació:
El tema de thomann els gastos van en funció de la quantitat i pes, jo e comprat coses allí tambè, i home barat no surt, perquè t'ho envien en transport ràpid amb lo que en 24-48h ho tens a casa i clar aixó val pasta, per exemple jo vaig comprar-hi un controlador midi no molt gros i els gastos eren 20e.



dani yo me he pillado casi todo el equipo aqui y te aseguro q cualquier pedido q supere los 300 euros no cobran gastos de envio, y eso q hemos llegado a pedir dos subs de 18", dos cajas de 15", etapas etc en un mismo pedido y nada de gastos de envio, nos llego por transportista en camion todo empaletizado, yo creo q lo mejor es pedir a la thomann. a veces te envian cosas gratis pq dividen los pedidos en varios paketes y el precio no coincide con los articulos de su interior. es decir, una etapa q pedi con cableado y tal, llegaron todos los cables y conectores (un total de 50 euros) gratis, y la etapa llego 2 dias mas tarde pero teniamos que pagar todo (cables y etapa) asi q no la pille y pedi otra.
por eso siempre compro en thomann, ademas llegan muy rapido los pedidos

_________________
1 3 0 d B . Imatge
POR UNA FIESTA LIBRE DE NARKOMIERDAS!!!


28 nov. 2008, 13:08
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Interesant informacio maniac...

Gracies!

Sobre de que et va sortir una etapa gratis...
Si t'ho envien contrareembors al teu nom... despres de que els hi fecis la pirula al no quedarte material que habies demanat, et segueixen venent coses???

_________________
JINCHONETA IS NOT DEAD


28 nov. 2008, 17:50
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 18 des. 2004, 15:49
Entrades: 686
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
no deben prestar mucha atencion por lo q veo... y el material de marca propia de thomann no esta nada mal calidad/precio las etapas serie THE AMP. TA rinden bastante bien...

_________________
1 3 0 d B . Imatge
POR UNA FIESTA LIBRE DE NARKOMIERDAS!!!


01 des. 2008, 00:05
Perfil
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Si comprar en thomann es 100% fiable, ademas que tienen unos precios muy ajustados en casi todos los productos, porcierto solo te cobran gastos si lo pides contrarembolso, si pagas por transferencia apartir de una cantidad, te llega por agencia con los portes pagados.
Respecto lo que dices de los amplis, hombre baratos salen pero deven sacar un sonido bastante cutre...yo creo que en estas cosas vale la pena dejarse algo mas de pasta, para luego poder aprovechar bien la capacidad de los altavoces, porque no tiene nada que ver el sonido que pueda sacar una etapa berghinger, the amp o cualquier otra marca de gama baja, que una etapa crown porejemplo.


01 des. 2008, 14:57
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 18 des. 2004, 15:49
Entrades: 686
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
ya te digo yo que las t amp de gama alta no suenan como una behringer pero es q ni de coña, es mas las ta2400 son identicas a las face audio, mismos componentes, misma marca de componentes y misma construccion (por supuesto mismas caracteristicas tecnicas) diferencia: 1000 euros vs. 300 (en el caso de la de 1200 por canal a 4ohms... a ver no he podido probar la misma caja con etapa crown o t amp serie ta pero ya te digo que suenan bastante bien, las de gama baja pues son gama baja, la gama mas baja de crown tampko es pa tirar cohetes...

esta es identica a una t.amp ta2400 si miras por la web encontraras fotos del interior comparando las etapas



pd: acabo de leer tambien que se trata de una crest ca12, y está en mas marcas: mismo interior, exterior diferente nada mas...

_________________
1 3 0 d B . Imatge
POR UNA FIESTA LIBRE DE NARKOMIERDAS!!!


02 des. 2008, 01:46
Perfil
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Si tu lo dices me lo voy a creer, porque tampoco esque entienda mucho de etapas, pero dudo muchisimo que lleven los mismos componentes las etapas the amp de 300e que una etapa de la marca X que valga 1000e, aveces lo que encarece tanto el precio es ese pequeño componente que varia de una etapa a la otra.


02 des. 2008, 14:38
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Entrada Re: On comprar altaveus i etapes (be de preu)?
Tan sencillo como usar componentes pasivos de mala calidad en su construcción (condensadores, resistencias, diodos). No son pocas veces que los fabricantes baratos han tenido que enviar a la basura miles de placas de circuito impreso por usar componentes chusteros.

_________________
Imatge


02 des. 2008, 15:10
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 16 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron