Hora i data actual: 27 abr. 2024, 11:33




Publica un nou tema Respon al tema  [ 13 entrades ] 
Conectar varias etapas 
Autor Missatge
Usual member

Membre des de: 09 maig 2007, 16:21
Entrades: 101
Entrada Conectar varias etapas
Buenas, busco conectar varias etapas, de 4 a 6, sin necesidad de linkear puesto perderia demasiada calidad, como se llama el aparatito?
splitter?



merci y fins aviat


12 juny 2008, 10:13
Perfil
Entrada 
sip asi se llama, pero te puedes hacer tu mismo un linker, aunque el efecto es el mismo que linkeando las etapas entre ellas, lo que en vez de hacerlo con un aparatito lo haces co cables = , haber, nosotros tenemos uno de estos, pero para casos de tenerqe enchuar cuarenta racs con la misma señal, no se si me explico.

P.D.para que lo quieres?¿


12 juny 2008, 11:46
Usual member

Membre des de: 09 maig 2007, 16:21
Entrades: 101
Entrada 
lo quiero para conectar 3 etapas a la misma señal, tu que dices de empalmar cables al mismo out de la mixer?


12 juny 2008, 11:53
Perfil
Entrada 
no hombre, no hace falta las etapas normalemente tienen un par de entredas(ej.canon,jack) y un par de salidas (ej.speakon,cable pelado), tu pasa del mixer a una de las estapas y luego con el cable adecuado pasas de la otra entrada e la etapa2, no se si me entiendes.
haber yo mi rack lo tengo "interconectado" (mola la palabra) asi, luego para pasar señal a otros racks utilizo un spliter de estos.
P.D. son caros y para tres etapas no lo necesitas, creo...
P.D.2 con estas etapas tienes que conectar algun subgrave?
P.D.3 lo que tu dices de empalmar del mixer lo puedes hacer, pero en casos de tener que conectar muchos sonidos juntos.


12 juny 2008, 12:03
Usual member

Membre des de: 09 maig 2007, 16:21
Entrades: 101
Entrada 
yo tengo 2 etapas jbl, ke tienen sus años ya, y las entradas las tiene en pelado( es extraño pero es asi) y luego otra ke tiene entrada canon+jack, entonces conectare las jbl con un cable pelado, empalmarlas por el input, al out 2 de la nuo4, y la otra etapa x el out1, que te parece? estan las 3 en el mismo "rack"


12 juny 2008, 12:13
Perfil
Entrada 
si tambien lo puedes hacer asi, casi mejor.. jejeje si si estan las tres en elmismo "rack" jajajaja
P.D. si son antiguas es normal, tengo una etapa yamaha en el local que esta mas rustida.. jejeje


12 juny 2008, 12:17
Usual member

Membre des de: 09 maig 2007, 16:21
Entrades: 101
Entrada 
una preguntilla mas, si conecto de una etapa, out a otra etapa in, funcionaria igual verdad?, pq estas etapas jbl, tienen de out varias frecuencias, y tal, y tiene una de lowfrecuency o algo asi.


12 juny 2008, 12:19
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
Ufff XD

A veure no et cal un splitter per això, normalment el ponteig d'etapes no s'usa splitter, el splitter és per conectar més d'un equip tenint una sola senyal "mare" normalment els splitters a part de dur el ponteig de senyal porten uns pre-amplis interns que fa que la senyal no és quedi per el cami, així assegura que arriba a tot arreu igual.

Per el que dius no té més, totes les etapes al costat de la conexió d'entrada (normalment en cannon -xlr o jack) tenen una altra conexió (normalment en jack) que és el link, o sigui ponteja la senyal de entrada cap allí per a que vagi a un altre ampli això NO fa mal bé la senyal MAI, si de cas el que pot fer malbé la senyal i que la calitat de so no arribi per igual a l'altra etapa són els cables, algo en lo que la majoria no hi fiqueu molt d'ull, és un mite que el pontejar etapes en sí fagi que soni pitjor, no deixa de ser un cable soldat, no té més.

Jo de tú simplement pontejaria entre etapes i ja està.


Zero-Zone ull que pots confondre quan dius:

Citació:
normalemente tienen un par de entredas(ej.canon,jack) y un par de salidas (ej.speakon,cable pelado), tu pasa del mixer a una de las estapas y luego con el cable adecuado pasas de la otra entrada e la etapa2, no se si me entiendes.


Perquè no estem parlant del mateix, la sortida de l'etapa en speakon o cable pelat es la que dona tota la potència de l'etapa als altaveus, hi dient-li això és com si li diguessis que lo que ha de pontejar entre etapes es aquest speakon-cable pelat, si fa això, el que li passarà és que rebentarà en cascada totes les etapes que li vinguin radere, ull !!!

Les etapes tenen, IN / LINK IN i OUT el primer és on va la senyal del mixer, el segon és per pontejar a altres etapes, i el tercer va als altaveus, no la liem.!!

Luze6 ficans el mòdel de les etapes que tens que acabarem abans que no t'expliques gaire bé (Amb perdo :)) així et podem dir segur com ho has de conectar, si són velles no es tant extrany que vagin amb cable pelat entrada i sortida, però millor ens diguis els models abans no les fagis malbé per un mal conexionat, així estaràs més segur, per el que sembla alguna de les etapes que tens porta un crossover intern o un separador de freqüencies greus, depenent de QUE vulguis conectar a aquestes etapes et direm si cal o no cal que ho conectis allí.

Quins altaveus pretens conectar?

Apa ja diras.

_________________
---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy


12 juny 2008, 12:37
Perfil
Entrada 
hooooooooooo! gran narcopsy ya et troba a faltar!!
jejeje


12 juny 2008, 13:37
Usual member

Membre des de: 09 maig 2007, 16:21
Entrades: 101
Entrada 
etapas: 2 jbl 300wrms por 2 canales(cable pelado) y 1 1000wrms por 2 canales(1canal no funciona)(entrada canon o jack) salida (speakon/pelado)


altavoces:
2 cajas akiyama 300wrms(cable pelado)
2 cajas works 400wrms(jack)
2 cajas 500wrms
1 caja 1000wrms
1 caja 600wrms


se que es demasiado equipo para tan poca etapa, pero estamos pendientes de ke nos dejen otra mas de 1000wrmsx2

gracias


12 juny 2008, 14:17
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
No nos entendemos luze6 XD

MARCA - MODELO sino no treurem res de profit hem sap greu, amb aquesta info no et puc dir res.

Certament hem sembla un batibull de caixes sense gaire sentit, alguna d'aquestes son subwoofers o totes són tot rang¿? sí és així no se pas com penses conectar 3 etapes a 8 caixes, o com tenies previst fer-ho.

Sincerament replantejeu-vos el tema, que a vegades ús pot l'ansia de amuntegar per amuntegar...

Diguis la marca i mòdel i te dic que pots fer amb elles.

Apa

_________________
---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy


12 juny 2008, 16:12
Perfil
Entrada 
osties! si tienes unas etapas parecidas a las nuestras :) Van en cable pelado pq son muy antiguas :) Eso son un pedazo de etapas! cuidalas :)


12 juny 2008, 17:22
Entrada 
Pol no postegis bajanades que al final et burtxaré.


12 juny 2008, 23:17
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 13 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron