Hora i data actual: 09 maig 2024, 09:31




Publica un nou tema Respon al tema  [ 8 entrades ] 
Numark omni control - Hercules RMX 
Autor Missatge
Pseudo-intelectual Perrofláutico
Avatar de l’usuari

Membre des de: 05 abr. 2006, 02:05
Entrades: 2523
Entrada Numark omni control - Hercules RMX
A ver que os contáis piltrafas.

La vestax no me interesa pq no lleva tarjeta de audio y creo que tampoco es mesa. Lo mismo con la Behringer, que además la descarto sólo por la marca.

Así que creo que las dos únicas controladoras que a su vez son mesa y llevan tarjeta incorporada son la hercules y la numark.

Por marca, me gusta más numark, pero la Hercules parece un poco más completa. De todos modos, el Master central a modo de fader me parece una animalada, además está entre medio de los canales.

Los Jog wheels no sé que tal andan en una y otra, pero me parece más compacta la numark.

Bueno, a ver quien ha probado ambas y me aconseja.

P.D. ¿Sabéis si alguna tiene versión educacional?

Edit: La idea es usarla para tirar del VDJ.

_________________
No sólo se ataca para hacer daño a alguien, para vencerle, sino a veces por el mero deseo de adquirir conciencia de la propia fuerza.


02 juny 2009, 12:01
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 17 set. 2005, 13:45
Entrades: 1015
Ubicació: karcelona
Col·lectiu: NSM
Entrada Re: Numark omni control - Hercules RMX
bueno yo hablaré de la hercules rmx.


Primero comentar que el master "central" ni lo notas en toda la sesion (si quieres un día pasate a jugar tranquilamente con ella). La hercules como buen controlador midi no se encierra en su software y puedes usar casi cualquier software que pueda ser controlado por un controlador midi. Yo lo he probado con el tracktor y el virtual dj y de pta madre (aunque con el virtual dj ya viene todo preconfigurado).

Aparte de esto puedes usarla como "final schratch / serato etc". Me compré los vinilos del virtual dj y junto con el virtual dj pro (esta en la red "gratix") puedes usarlo como tal y aparte sumarle la infinidad de efectos que tiene el virtual. La respuesta vinilo-pc es muy buena y salvo que seas un virtuoso del scratch no tendrás ningún problema.

También lo he probado con el ableton para live y después de perder tu ratito configurando todos los botones puedes tener muchos canales con sus dos botones por linea y su potenciometro.

La mesa dispone de múltiples salidas de audio (rca y jack) y tiene la posibilidad de conectarle un par de platos (con su preamplificador/phono) aparte de cds, y demás aparatos con salida rca o jack. La calidad de sonido que desprende es bastante limpia y puedes apretarle un poco más que si pincharas con solo platos.


Con el tema visuales he jugado muy poco. He puesto alguna vez algún vídeo y 4 efectos y mezcla pero poco más.

Todo esto sin contar que te viene con una bolsa transportadora muy fashion y coqueta XD.


PD: la numark omni control aunque parece más robusta y más completa la compararía antes con: http://www.hercules.com/es/DJ-Musica/bd ... dj-djc-ed/ por la cantidad de entradas y salidas que tiene que con la rmx

+ info de la rmx http://www.hercules.com/download/DJCons ... ng_SPA.pdf



Pd2: si voy a comisión con hercules

_________________
desconecta de la sociedad actual y vive tu paranoia.
-------------------------------------------
Imatge


02 juny 2009, 13:52
Perfil
Pseudo-intelectual Perrofláutico
Avatar de l’usuari

Membre des de: 05 abr. 2006, 02:05
Entrades: 2523
Entrada Re: Numark omni control - Hercules RMX
No fotis home, comparar-la amb la mk2?

Per començar porta targeta de sò, i de 24, no de 16 com la RMX. L'únic que em faria dubtar una mica és que només porta les sortides RCA per monitors i equip principal, però no tinc intenció d'utilitzar-la per més coses. El que em té indecís és el tema del software, Hercules-VDJ vs Numark-tracktor. Pel que he anat mirant el pack numark-tracktor sembla més "professional", sobretot pel que fa a la qualitat de senyal, no sé si serà també més difícil d'utilitzar.

Com que em sembla que acabaré tirant per la Numark, ja podrem fer una comparativa in situ,

P.D. De moment l'he trobat per 245€ +15€ de transport o per 279€ amb suport pel portatil a thomann. Si algú sap on la puc trobar més barata que m'ho faci saber.

_________________
No sólo se ataca para hacer daño a alguien, para vencerle, sino a veces por el mero deseo de adquirir conciencia de la propia fuerza.


02 juny 2009, 23:41
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 17 set. 2005, 13:45
Entrades: 1015
Ubicació: karcelona
Col·lectiu: NSM
Entrada Re: Numark omni control - Hercules RMX
mai se sap que li voldràs connectar...

controllers vs :twisted:

La rmx tmb accepta trackor

PD: tu no saps lo freak que es controlar la senyal de vídeo amb un vinil físic XD

_________________
desconecta de la sociedad actual y vive tu paranoia.
-------------------------------------------
Imatge


03 juny 2009, 00:26
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 jul. 2005, 13:58
Entrades: 378
Ubicació: BCN
Entrada Re: Numark omni control - Hercules RMX
Bones! De Vestax si que n'hi ha una amb targeta de so, però el preu juga en una altre lliga:

Vestax VCI 300: http://www.thomann.de/es/vestax_vci300. ... 91ae1673bd

Ja te l'ha portaràs un dia a la TDM quan te la pillis, que he pensat de jubilar els CDs, els pobres pateixen molt ja. Així li faig una ullada.

_________________
http://www.myspace.com/icebreaker6

http://www.myspace.com/razaroja


03 juny 2009, 14:13
Perfil
Pseudo-intelectual Perrofláutico
Avatar de l’usuari

Membre des de: 05 abr. 2006, 02:05
Entrades: 2523
Entrada Re: Numark omni control - Hercules RMX
Sí, sí. Ja la tenia clitxada la Vestax aquesta Ice, però com diuen a Pulp Fiction "No es la misma liga, ni siquiera es el mismo puto deporte" XDD.

Ara mateix tinc moltes despeses i pocs ingressos, però a la que reuneixi algo de pasta vaig a per la numark. Tu tranqui que jo te la porto i tu m'ajudes XDD.

_________________
No sólo se ataca para hacer daño a alguien, para vencerle, sino a veces por el mero deseo de adquirir conciencia de la propia fuerza.


03 juny 2009, 14:19
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 jul. 2005, 13:58
Entrades: 378
Ubicació: BCN
Entrada Re: Numark omni control - Hercules RMX
Jajaja tracte fet!

_________________
http://www.myspace.com/icebreaker6

http://www.myspace.com/razaroja


04 juny 2009, 11:27
Perfil
Entrada Re: Numark omni control - Hercules RMX
A veure jo e provat les hercules bon resultat i no estan mal!!
Po sem va trancar i em vaig pillar la behringer bcd3000 et val la meitat k la rmx servex per lo mateix i ja et prota el traktor!!
I pel meu gust va molt millor k les hercules els faders es mouen amb molta més suavitat i no sembla tant dejoguina!!
Po weno per gustos kolors ja ho diuen!!
La behringer val 189€ i la rmx 350€ o almenos avanç


04 juny 2009, 17:09
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 8 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron