Hora i data actual: 08 maig 2024, 18:47




Publica un nou tema Respon al tema  [ 68 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4
TABLAS 
Autor Missatge
Entrada 
la paioner 600 es una carraca antiga totalment incomparable amb la 800.

Ja que pel que tinc entes tota la electrónica i els materials utilitzats son completament diferents a les anteriors versions.

Jo no he probat la 800 però he llegit molt i estic mes o menys ben informat i es un Señor pepino de taula.


15 nov. 2007, 15:03
Entrada 
Si quieres que te diga la verdad, las Ecler son mas robustas que les pioneer p.ej. para llevar a una fiesta, xo es lo ke te digo la pioneer 800 me encanta.

Respecto a lo de la EVO5 parece ser un pepinaco de tabla tambien no te lo niego :wink:


15 nov. 2007, 15:18
Entrada 
Jo e provat la allen xone 92 i esta molt be i treu kalitat i aixo pero a mi em sobre bastant lo de tenir 2 mitjos, perke l unik ke fa es konfondret i no va massa be, a part es l' unika taula on e vist que hi ha aixo,aket finde vai estar a andorra i vam comprar una denon k sta de puta mare, nomes l' he provat un moment pero treu bastanta kualitat, te efectes i sampler, vamos tot el que te la pioneer, i jo crec que millor i tot, segons ens van dir denon es de les markes besties, juntament amb allen&heath, rodec i no se kina mes, pero ens van dir que estaba bastant per damunt de pioneer, a part els faders es poden treure i canviar facilment, l' unic que costa una mica de fer anar, lo dels efectes i aixo es bastant complex, pero la taula en si te de tot i fa molt bona pinta, algu opina sobre akesta marca?? a el preu va ser 690€ per akesta taula, jo crec ke sta de puta mare, a veure que men dieu
http://www.denondj.com/prodview_item.asp?pid=61&cid=3

Sobre ecler o pioneer jo tambe soc de ecler, no en tinc cap pero sempre m' han agradat, i crec que tinc algo en contra de les pioneer, no se el que es pero els hi tinc mania, sobretot a la 600 que amb 2 festes contades sense tractarla malament va comensar a fallar que donava gust, i la 800 le provat varies vegades i no m' agrada i menys el preu!!

Adeui!!


27 nov. 2007, 12:47
Usual member

Membre des de: 25 març 2007, 12:52
Entrades: 106
Ubicació: Teià city
Col·lectiu: statik
Entrada 
Ecler para mi es la mas equilibrada, ecualiza de puta madre por no hablar de su dureza o el corte del sonido.. ademes la serie NUO incorpora los faders ethernal i va de lujo, yo tengo la 3, y te diré que ha subido a TODAS nuestras fiestas i va como e primer dia (tambien hay que decir que soy cuidadoso con mi equipo )
ademes Las ecler tienen el control directo de efectos por canal, es decir si estas pensando en un kaos pad para complementar, te lo vas a pasar EN GRANDE! :D

_________________
STAtik
Long long time we will Tell Dem inna Babylon!


03 des. 2007, 12:09
Perfil
Usual member

Membre des de: 01 oct. 2004, 22:43
Entrades: 658
Entrada 
Rodec ruls


03 des. 2007, 16:22
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 jul. 2005, 13:58
Entrades: 378
Ubicació: BCN
Entrada 
De la Korg Zero 8 algú en té referències?? Sembla més orientada a directes ke no pas a punxar potser?
Sens dubte sembla que en un futur ens enchufaran midi a totes les taules, haviam si baixen de preu i les posen més assequibles, perqué de moment...

_________________
http://www.myspace.com/icebreaker6

http://www.myspace.com/razaroja


03 des. 2007, 16:44
Perfil
Usual member

Membre des de: 10 oct. 2006, 20:43
Entrades: 349
Col·lectiu: Reset Sound
Entrada 
Hoy mismo hemos adquirido una Rodec CX1100 y me he quedado bastante sorprendido, el sonido tiene mucha fuerza, los cortes de equalización una pegada increible y nose mucha robustez, los faders van finísimos, en fin que la recomiendo 100%, no tiene efectos ni nada, es sencilla pero con muy buen sonido.

_________________
...Reset Sound...


03 des. 2007, 22:38
Perfil
Entrada 
Home una rodec es una rodec!!
Porque es una mesa excelente porque es una mesa excelente porque es una mesa excelenteeee!!Y SIEMPRE LO SERA!!! :lol: :lol:


04 des. 2007, 01:26
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 68 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron