Hora i data actual: 08 maig 2024, 19:31




Publica un nou tema Respon al tema  [ 68 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4  Següent
TABLAS 
Autor Missatge
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 28 set. 2004, 15:31
Entrades: 786
Ubicació: Olesa
Col·lectiu: Adiktos al Tekno
Entrada 
Los Insert sound la tienen y es una pasada. A parte del sonido Ecler, los efectos estan muy bien, y en mi opinion el fader que hay para los efectos es mucho mas intuitivo y y comodo que el botoncito de las pioneer.
El problema es que vale un pastón. :cry:

_________________
...ACID TEKNO...


13 nov. 2007, 13:00
Perfil WWW
Entrada 
Ferran això que comentes de la DJM-800 ja ho havia mencionat. Per mi es molt millor sens dubte..

Sobretot per puntxar drum and bass, amb la 600 em torno boig!!!


En canvi hi ha molta gent que está tan acostumat a la DJM-600 que no es fa amb la nova.


Mica en mica tots els clubs estan passant-se a la nova versió.


Jo no he catat la EVO5 mai :cry:


13 nov. 2007, 13:27
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 09 juny 2005, 23:41
Entrades: 389
Entrada 
Citació:
xq a la majoria de discotecas hi han pioneers?



tenen pioneers basicament pk es la que demanen la majorida de dj internacionals i per els efectes que te la taula

pero per mi la ALLEN and HEATH la XONE 92 potser no es la mes resisten per nar amunt i avall com les ecler que son tot terreny, pero si la pugues tindre a casa seria el mes feliç del mon.


http://www.allen-heath.com/ahimages/hi_ ... panel2.jpg

http://www.allen-heath.com/ES/xone92.asp


aixo si ficaria una mica mes separats els botons dels eq


13 nov. 2007, 14:06
Perfil
Entrada 
Jo no se si maclararia amb 4 bandes de equalització.... i com tu dius semblen algo junts els potenciometres.

Mai he catat cap per això.


13 nov. 2007, 14:10
Entrada 
Citació:
I per una altre banda segurament, paioner ha pagat a clubs per utilitzar aquesta taula per tal de fer publicitat igual que també ha pogut pagar a deejays per utilitzarla.


Home, jo penso com tu acidboy. Si en la majoria de les discoteques s'utilitza pioneer amb gran diferéncia, comparat amb altres marques, és, perquè a més de ser una bona marca, ha sapigut vendre molt bé la seva marca ja sigui a través de contractes, marketing...



Citació:
pero per mi la ALLEN and HEATH la XONE 92


totalemtn d'acrod amb tu NoHz, les allen & heath tenen un so de luxe.


13 nov. 2007, 16:08
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 18 des. 2004, 15:49
Entrades: 686
Entrada 
ferran en varias discotekas ibicencas tienen ecler y no pioneer por ejemplo el privilege, aunke eso no es una razon de peso, pero si lo es la dureza y las ecler son muy muy guerreras, yo he visto cascarse alguna pioner por la humedad en un par de fiestas de kolegueo y la ecler aguantar aun estando mojada... y tb coincido en eso de ke con las pioneer bajas graves y bajas mas frecuencias de las q toka...

pd: eso eso, kien ha provado la evo , y mejor aun kien ha provado la ac 6??? esa tiene muy wena pinta tb

_________________
1 3 0 d B . Imatge
POR UNA FIESTA LIBRE DE NARKOMIERDAS!!!


13 nov. 2007, 23:01
Perfil
Entrada 
Al final aquesta tarda m'he comprat la nuo 3. He estat punxant una estona i he de dir que la ecualització està de puta mare! :shock:

Merci a tots per les recomenacions! :P


13 nov. 2007, 23:17
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Entrada 
Otro convencido más !!!

_________________
Imatge


13 nov. 2007, 23:23
Perfil
Entrada 
Ya podrian Seat y Panda Software fijarse en Ecler y hacer cosas como dios manda aun siendo de nuetro pais :D :D :D


13 nov. 2007, 23:27
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 31 març 2005, 20:51
Entrades: 612
Col·lectiu: The BaszDrome
Entrada 
La verdad es que, como se ha comentado ya, Ecler gana en relación calidad/precio a la mayoría de marcas. Yo tengo un mezclador Nuo 2 desde hace 2 años y estoy bastante contento con él. Para uso casero y pequeñas fiestas me va perfecto.


13 nov. 2007, 23:45
Perfil
Entrada 
Cierto priego. Para un usuario domestico con un nivel de exigencia alto (hay gente que le sirve cualquier mesa) la serie nuo de elcer es la ideal.


14 nov. 2007, 11:19
Mañico pseudo-catalán
Avatar de l’usuari

Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27
Entrades: 4241
Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
Entrada 
badgeorge ha escrit:
Cierto priego. Para un usuario domestico con un nivel de exigencia alto (hay gente que le sirve cualquier mesa) la serie nuo de elcer es la ideal.


Lo dice el que tiraba su mesa al suelo desde una altura considerable.

:twisted:

_________________
Imatge


14 nov. 2007, 13:27
Perfil WWW
Entrada 
Te referiras a mi vestax cutre salsichera... lleva desde el fin de año en olesa muerta de la risa.


Bueno miento... la uso para elevar un altavoz de mi cuarto. :idea:


14 nov. 2007, 14:45
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 nov. 2004, 16:40
Entrades: 497
Ubicació: AdMunt
Entrada 
Jajaj y es la que quieres vender?? :o


15 nov. 2007, 00:12
Perfil
Entrada 
Bueno vender vender... hace como dos años que no la uso.

Quiza la puedo cambiar por dos tochos que me hagan la misma funcion de soporte.


15 nov. 2007, 09:46
Entrada 
Pues la veritat ke la Ecler EVO-5 te una pinta ke te cagas, xo el preu ho diu tot

1.600 i pico de euraaazos :roll:


15 nov. 2007, 11:32
Entrada 
Ferran, sera q la pioneer-800 no vale 1.500E no varia tanto a la ecler i la verda la ecler tiene mucho mejor pinta :twisted:

Ale!!


15 nov. 2007, 11:35
Entrada 
Es ke yo no pagaria tanto dinero x un Ecler, o alomejor si, y tampoco lo se xq no la he probado, i los efectos vete a saber como son.

Una pregunta EUROMOLLET, has probado la Pioneer DJM-800? xq si no las provado no opines tant mal de ella. :wink:


15 nov. 2007, 12:19
Entrada 
Yo no pagaria tanto por una mesa, . He probado la pionner DJM-800...sera que no me gustan demasiado los efectos y no le veo justificación a 1000 euros de diferencia.


15 nov. 2007, 12:48
Entrada 
Ferran, no e tenido la oportunida de katarla mas q nada por el precio i q ningun colega la tiene pero e katado otras pioneer i la verda estan bien tanto de calida de sonido ,efectos,i faders tampoko estan tan mal como las pinta mucha peña lo q pasa es q la peña no sabe usar las cosas con cuidado i + en una rave para pinxar no hace falta darle un viaje al fader (normal q mucha peña las pete )la pioneer i la ecler es robustas asta un cierto punto lo digo por experiencia, respecto a la evo5 no me jodas tiene mejor pinta q la pioneer :mrgreen: :wink: .

PD:los de Pioneer son unos flipaos con los precios :twisted:

Ale Salut!!


15 nov. 2007, 14:41
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 68 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4  Següent


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron