Hora i data actual: 08 maig 2024, 20:36




Publica un nou tema Respon al tema  [ 68 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4  Següent
TABLAS 
Autor Missatge
Entrada 
Yo creo que tiene que haber euromollet nosotros tenemos una smac pro y hace cosa de un año todavia estaba en garantia, no creo que se terminen tan rapido los recambios.

Ahora que lo dices creo que me voy a acercar un dia a comprar algún racambio....

Dirrrrti, los faders compralos, pero puedes cambiarlos tu sin problema. Solo se tiene que abrir la tapa quitando cuatro tornillos y despues dos tornillos mas que sujetan el fader... desatornillar y reconectar un cable es todo lo que tienes que saber hacer.


12 nov. 2007, 19:39
Entrada 
Fijate bien... los precios en el sonomarket que sale en la web estan sin IVA!!!


12 nov. 2007, 19:41
Entrada 
Citació:
Fijate bien... los precios en el sonomarket que sale en la web estan sin IVA!!!


No, si no lo he mirado por página web. Fuí el otro dia y pregunté los precios en persona y me dijeron esto: que la ecler nuo 3 me salia a 395 con IVA. Ahora, si en la web sale eso, no tengo ni idea...!


12 nov. 2007, 20:18
Usual member

Membre des de: 01 oct. 2004, 22:43
Entrades: 658
Entrada 
no em degolleu pero ami no magrada gens el so ecler, ni el de la serie smac pro ni el de les nuo. No sabria explicar molt be el pk, pero esta clar ke no sona igual una ecler que una pioneer. hi haura gent com el badgeorge ke li agrada mes el so ecler, pero en canvi a mi, magrada molt mes el so pioneer. Es més si tinc la oportunitat de punxar amb la taula ke sembla que has decidit comprarte, normalment no duro mes de 20 min als plats perque acostumat al so pioneer, el de la ecler em sembla que no te cos, no te força, es massa compacte, quan talles la senyal, els mitjos no em donen sensacio com de colpeig... nose si mentendras. I no estic parlant de com equalitza el so, abans ke digueu alguna cosa sobre aixo xD

Pillat la pioneer djm 400, akesta es la meva recomanacio. I pel que fa als faders, amb la pioneer tmb tels pots canviar tu i valen 10 euros igual que els de la ecler.
Jo tinc una pioneer 3000 dsd fa 2 anys, lhe portat a moltes festes, i de moment encara no he canviat cap fader. tot depen de ki la fagi servir. El preu ronda els 400-450 euros.

Es que necessitava dirho pk no puk entendre com a tuthom li agrada tan el so ecler...

Conclusio: mai em comprare una ecler ni li diria a ningu ke se la compri.

PD: encara que ja n'he comprat alguna xDD viva las contradicciones :mdr:


12 nov. 2007, 20:20
Perfil
Entrada 
Estava clar Lluis que algún defecte havies de tenir... muerte a la pioneer 600!!!


12 nov. 2007, 20:27
Usual member

Membre des de: 01 oct. 2004, 22:43
Entrades: 658
Entrada 
vaa... a part jo de la pioneer 600 no parlo perke kasi no la he tocat. quan vulguis kedem i tensenyo el ke vull dir, ho provem amb la ecler nuo 3 i la pioneer 3000, pero clar nose si la teva oïda podrà notar la diferencia xD


12 nov. 2007, 20:47
Perfil
Entrada 
Home si la meva oida nota la diferencia entre els teus discos quant puntxes, segur que alguna diferencia notaré :D


12 nov. 2007, 20:52
Usual member

Membre des de: 01 oct. 2004, 22:43
Entrades: 658
Entrada 
pero no deies ke sonaven tots iguals? ¬¬

ja quedarem ja


12 nov. 2007, 21:03
Perfil
Entrada 
jo tinc la pioneer 400 i un colega la ecler nuo 2 i sincerament la pioneer peta millor i el faders van finissims.


12 nov. 2007, 22:44
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
jo et recomano una barreja de aglomerat i noguer diuen que queda molt bé, i que és força fàcil de netejar.

_________________
---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy


12 nov. 2007, 23:31
Perfil
Mañico pseudo-catalán
Avatar de l’usuari

Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27
Entrades: 4241
Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
Entrada 
narcopsy ha escrit:
jo et recomano una barreja de aglomerat i noguer diuen que queda molt bé, i que és força fàcil de netejar.


Con cosas asi me tendré que instalar algún plugin traductor para el firefox xDD


Para la ecler smac pro aun hay recambios, por lo menos hace 3 meses habia :)

_________________
Imatge


13 nov. 2007, 00:44
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 18 des. 2004, 15:49
Entrades: 686
Entrada 
yo tiraria tb por ecler, las pioneer son mas delikadas y los puntos de corte de la eq no me acaban de convencer... calidad/precio= ecler sin dudarlo, mi mesa a pasado por mil y un infortunios y aun esta como el primer dia, solo q he perdido alguna tapita de fader al emocionarme pinxando y mandarla a cuenca de una subida bruska del fader....

_________________
1 3 0 d B . Imatge
POR UNA FIESTA LIBRE DE NARKOMIERDAS!!!


13 nov. 2007, 01:17
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
gorkaprodj ha escrit:
narcopsy ha escrit:
jo et recomano una barreja de aglomerat i noguer diuen que queda molt bé, i que és força fàcil de netejar.


Con cosas asi me tendré que instalar algún plugin traductor para el firefox xDD


Para la ecler smac pro aun hay recambios, por lo menos hace 3 meses habia :)


Pues aprende catalan ya de una vez gañan, que mira que eres pesao hablando en esa mierda de idioma que teneis en el pais vecino...

_________________
---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy


13 nov. 2007, 07:58
Perfil
Entrada 
badgeorge ha escrit:
muerte a la pioneer 600!!!


No saps el ke dius badgeorge, la pioneer te molta mes calitat de so, etc. etc...ke las ecler. Jo sempre em faig la mateixa pregunta, xq a la majoria de discotecas hi han pioneers?


13 nov. 2007, 08:36
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 28 set. 2004, 15:31
Entrades: 786
Ubicació: Olesa
Col·lectiu: Adiktos al Tekno
Entrada 
Suposo que pels efectes. Pero les pioneer quan els hi treus els greus sonen com una patada al cul...

Jo si pogues em compraria la ecler nuo 5, la vaig probar no fa gaire i es una passada! :twisted:

_________________
...ACID TEKNO...


13 nov. 2007, 11:05
Perfil WWW
Mañico pseudo-catalán
Avatar de l’usuari

Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27
Entrades: 4241
Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
Entrada 
narcopsy ha escrit:
gorkaprodj ha escrit:
narcopsy ha escrit:
jo et recomano una barreja de aglomerat i noguer diuen que queda molt bé, i que és força fàcil de netejar.


Con cosas asi me tendré que instalar algún plugin traductor para el firefox xDD


Para la ecler smac pro aun hay recambios, por lo menos hace 3 meses habia :)


Pues aprende catalan ya de una vez gañan, que mira que eres pesao hablando en esa mierda de idioma que teneis en el pais vecino...


Mejor no digo nada... que lloras :twisted:

_________________
Imatge


13 nov. 2007, 11:18
Perfil WWW
Entrada 
jo crec que hi ha paioner a la majoria de discoteques pq va ser de les primeres en tindre efectes y ser una taula profesional sense ser molt toxa. Llavors es va estandaritzar.

També penso que abans els clubs eran purament techno pel cual la paioner va molt bé i on els efectes son idonis per punchar akest estil.

I per una altre banda segurament, paioner ha pagat a clubs per utilitzar aquesta taula per tal de fer publicitat igual que també ha pogut pagar a deejays per utilitzarla.
D'aquesta manera jo crec que ha inlfuit en que tingui el monopli amb els clubs de mes renom. Al cap i a la fi, el que te pasta mana.
Vestax ja va fer això amb molts dels deejays de scratch.


13 nov. 2007, 11:21
Entrada 
O_O la pioner amb tres ratlles de vermells distorsiona que da gusto. Jo ho he comprovat uns quants cops, inclús a la cova, on se sopossa que els técnics de so ho tenen tot ven controladet.

LLuis, a tu no t'agradarà el so de les ecler, però be que a la primera festa que vem fer a lleida em vas dir que no sabies perqué ... però sonava tot millor.

El que diu el U.G. es totalment cert, agafes el potenciometre dels greus el fiques al mínim i es perd practicament tot el so.

El volum de la sortida de cascos es ridícul, possant-lo al máxim tinc problemes per escoltar be quant el volum dels monitors està tot lo fort que es requereix a una festa. Per augmentar aquest volum, s'han de pujar les ganancies... i tornem al mateix, tot distorsiona.

I l'exemple de les discoteques... doncs la veritat es algo que encara no entenc. La primera resposta que em ve al cap són els efecte, com ha dit el U.G.

Molta gent puntxa amb final scratch o amb cds, utilitzant temes convertits a wab a partir d'un mp3 amb so força deficient i tampoc ningú es queixa.

No estic dient que la pioner sigui inservible, pero de vegades el mes car no es el millor. Crec que no soc el únic que està opinant negativament d'aquest mixer.

Es totalment de vidre!!!

També s'ha de tenir en compte la forma en que mesclem els temes cadascú. Hi ha gent que li agrada jugar molt amb els faders i hi ha gent que no. Está clar que para gustos colores, però jo dono la meva opinió.


13 nov. 2007, 11:34
Entrada 
Puder si ke la djm 600 els i pasa tot aixo, ho dic xq tmb la he tingut, xo ara ke tinc la djm 800 et puc dir que no te res a veura amb la 600 i no la canviaria x res del mon.
La 800 te mes efectes, els faders son mes dusus ke la 600, wenu en fi ke te alguna ke altre pijada de mes. :wink:


13 nov. 2007, 11:50
Usual member

Membre des de: 10 oct. 2006, 20:43
Entrades: 349
Col·lectiu: Reset Sound
Entrada 
y la nueva joya de ecler... la evo5, alguein la ha catao?

_________________
...Reset Sound...


13 nov. 2007, 11:56
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 68 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4  Següent


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron