Hora i data actual: 27 abr. 2024, 08:00




Publica un nou tema Respon al tema  [ 10 entrades ] 
Iniciant-me / Iniciandome 
Autor Missatge
Entrada Iniciant-me / Iniciandome
Hola nois, doncs res, que estic iniciant-me en el món DJ i m'agradaría saber si em podeu recomanar coses que em tinc que pillar i tal, en quins llocs, i si pot ser a bon preu.

Gràcies d'avantmà! :wink:

--------------------------------------------------------------------------------

Hola chicos, pues nada, que estoy iniciandome en el mundillo DJ y me gustaría saber si me podeis recomendar cosas que me tengo que pillar y tal, en que sitios, y si puede ser a buen precio.

Grácias de antemano! :wink:


04 ago. 2006, 00:38
Entrada 
Tot depen de lo convençut que estiguis amb lo de ser dj...


Si tens clar que es algo que t'agrada realment i estas dispossat a fer una inversió considerable doncs el millor es comprarte dos plats technics i un mixer de minima qualitat. Junt amb unes agulles estandar.


El plats sempre els pots comprar de segona mà, si vas just de diners.


Si el que vols es punchar amb cd et recomanaria uns pionner CDJ-800 com a mínim.



Si per contra vols iniciarte en el mon dels djs i no tens experiencia i tampoc tens gaires ganes de gastar massa diners doncs hauries de buscar uns plats de gama baixa. Sempre de tracció directe.


Personalment, soc de l'opinió que si realment t'agrada punchar es tonteria comprar uns plats economics amb l'argument de "voy a aprender a pinchar".
Deseguida t'adonaras que aquests plats tant economics no ofereixen el que realment es necesita per punchar en bones condicions, que no es altre que precisió.



En quant el mixer doncs tot depen del que et vulguis gastar, una molt bona taula es una ecler nuo2 o nuo 3, son uns 400 euros.

Despres tens les pionner 600 que es practicament un standar a les discoteques junt a les prohibitives rodec. El preu de la primera ronda els 800 €, la segona doncs uns 1500 tranquilament.


L'unica opció que conec assequible i de prestacions acceptables son les behringer. Que costaran uns 150 euros .



Per comprar tot això tens el alfasoni a poble nou. Per internet pots mirar a digitalcentreandorra. Que es força economic.

Espero ajudarte


04 ago. 2006, 10:39
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 31 març 2005, 20:51
Entrades: 612
Col·lectiu: The BaszDrome
Entrada 
De acuerdo con badgeorge en que si tienes pensado tirarte años pinchando y trabajando con unos platos te pilles una pareja de gama alta desde buen comienzo.

Mi recomendación:

2 x American Audio HTD 4.5 (700-800euros la pareja, + info aquí)

En cuanto a mezclador, la marca Ecler tiene una muy buena relación calidad/precio. Depende de las vias que vayas a usar, Nuo2 o Nuo3, cualquiera te irá de lujo. Su precio, la Nuo2 350euros y la Nuo3 alrededor de 450-500euros. (+ info aquí)

Eso hablando de material nuevo, te saldría un equipo + que válido para aprender y explayarte todo lo que quieras en casa por menos de 1200 euros.

Supongo que tendras un amplificador y monitores. Si no fuera así una minicadena te haría el apaño conectando la mesa a la entrada AUX. Pero por experiencia propia las minicadenas no suenan todo lo bien que deberían.
Una solución es usar monitores autoamplificados. Los hay sobre los 300€, con subwofer incluido y tienes volumen de sobra para la habitación donde vayas a ensayar todos los dias. Con un modelo parecido a éste (click aquí) tienes + que suficiente.

Si no dispones de una elevada suma de dinero para gastar, podrías mirar de pillarte una pareja de technics de 2ª mano y una mesa + ecónomica, pero vaya todo depende del uso que vayas a darle.

Ah! En cuanto a agujas y auriculares...
Agujas, si tienes pasta, pregunta al vendedor por unas tipo concorde (130-140 la pareja). Sino deberás conformarte con las staton 500 de toda la vida.
Auriculares, Senheiser marca la diferencia en calidad pero tambien la marca en precio... Lo mismo, que te recomiende el vendedor.

Tiendas a visitar:

- Nivell 10 (C/Pelayo 10, Barcelona)

- Fidelcolor (un poco + alante de Nivell 10, justo al salir del metro Universitat)

He comprado en ambas y nunca he tenido problema en tema de atención al cliente, garantía, etc.

Lo dicho, depende del presupuesto del que dispongas. Tú decides ;)
1saludo!


04 ago. 2006, 11:55
Perfil
Sucio-cheko-23
Avatar de l’usuari

Membre des de: 15 juny 2006, 19:43
Entrades: 1034
Col·lectiu: dj-liver SOUND ARMY 23
Entrada 
tambien puedes mirar en ww.alfasoni.com

_________________
luchemos por un estilo de vida y de musika libre

Infra hard elektronik musik


http://es.myspace.com/562111716


04 ago. 2006, 19:54
Perfil
Entrada 
mmm... em pillaré un aparell de cd's, estic per comprar-me el PIONEER CDJ-200 o el AKIYAMA CDX MP 200, digueu-me que, ara que més necessito a part d'una taula de mescles? :lol: (Recomaneu-me una també, a bon preu si pot ser) :)


04 ago. 2006, 22:50
Entrada 
El preu va lligat a les caracteristiques de la taula. Lo mes económic i decent es una berhinger vx-300 (crec recordar que aquest es el model).


Sobre els cds... jo tinc un cdj-200 i la veritat no m'agrada. No m'agrada pq es totalment diferent que un vinil alhora de cuadrar i llençar els temes. Jo estalviaria i em compraria els cdj-800.


Tu tries...


06 ago. 2006, 11:59
Entrada 
Ja veuremmmm... fins el 26 d'Agost.. res :lol:


18 ago. 2006, 02:34
Entrada 
Eiis jo et recomano ke compris akiyama. Si et fixes, els seus cd's o taules son similars o identics als d'altres marques. Mes que re pq n'hi ha un xines ke fabrika a l'engros per varies markes. La diferencia que de totes les markes ke he probat, el proveidor d'akiyama es el ke millor servei tecnic te. (abans era venedor). I de les markes ke no tenen la mateixa electronica, akiyama supera en relacio qualitat preu de bon tross.... En tres anys de feina practicament no em van portar cap cd mentre ke per exemple de cd's gemini la tira... Numark es una altre bona marca pero el preu si ke es mes superior. L'aventatge es ke es com pioneer, que fabrica els seus "moldes" i la electronica no la comparteix amb cap d'altre marca.

A mes, molt aviat fins i tot dispondra de "moldes" propis. Es a dir, un plat com el acura, ke existeix en altres marcas com la reloop, tindra una estetica unica, aixi ke no tindras un material ke el te 5 o 6 markes mes (visualment em refereixo)

Respecte les taules, donen molt bon resulat, els faders aguanten bastant i fan unes bones talues amb potenciometres per vca i crossfaders optics.

I wenu, en general, respecte al tema de mes qualitat o no..... si es per practicar tu a casa teva o montar raves, et recomano ke miris nomes la fiabilitat i les funcions, el tema de la qualitat de so, es lultim ke has de mirar. Mes que de ke et serveix tenir un pioneer de 200mil peles ke et dona una bona qualitat de so, quan et sera impossible apreciar realment la qualitat de so ke proporciona a casa teva, o en una rave on siguem clars, la qualitat de so no es ke acostumi a ser un punt fort....

Plats, qualsevol que tingui el cos del acura o un technics. Cd's, del ke he probat akiyama o numark. Taules lo mateix. Behringuer noooooooooooo si us plau!!!! es malisim!!!


30 ago. 2006, 20:40
Entrada Re: Iniciant-me / Iniciandome
Pioneer cdj 800 com a minim?au va...amb uns 100 per començar sobrat...que van de puta mare...si no uns 200...si vols punxar amb vinil si ke t´hauries de pillar technics...ni que siguin de 2a ma...


13 març 2009, 15:21
Lives in Underave
Avatar de l’usuari

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
Entrada Re: Iniciant-me / Iniciandome
Creo.. que haces un poco tarde..

_________________
Imatge


13 març 2009, 19:49
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 10 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron