Hora i data actual: 31 maig 2024, 12:23




Publica un nou tema Respon al tema  [ 18 entrades ] 
Alguien pincha solo con cd's?? 
Autor Missatge
Entrada Alguien pincha solo con cd's??
Epa necesito info per escollir maquines per punxar, però tinc un problema que m'encanta el trance i cada cop costa mes de trobar vinils d'aquest rollet.

Algun consell d'un pinxador de cd's?

Igualment soc conscient de que com el vinil no hi ha res, així que igual hem decanto pel vinil i me jodo con el trancerol.

Salut !!


06 jul. 2006, 15:54
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
jo punxo amb cassettes si t'interessa :D

bromes apart nosaltres crec que tenim uns piooner mmmm mod noseque 200, el badgeorge o confirma, però jo crec que van bastant bé, i un del col.lectiu el icebreaker ho punxa tot (perque punxa de tot que es un fiera!) en CD's i sino mal recordo te uns mackie (crec,tambe ho sabra el bad)

les dos opcions semblen força bones, jo de tu no mho pensava molt i tirava per piooner

_________________
---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy


06 jul. 2006, 16:04
Perfil
Entrada 
buenas! yo pincho con cd's y mp3, el vinilo es demasiado caro para mi para mantener una buena "discoteca", es mucha pasta cuando hay mas gastos.

en mi caso, tengo lo mismo ke me compré hace ya unos 7 años, un rack doble de cd de marca akiyama con el ke aprendí a pinchar y con eso me he ido apañando, cuando se trata de aprender, con lo mas cutre aprendes.

sobre los cd's de pionner son la caña, pero valen una pasta, el mas barato no baja de los 400€ creo, de segunda mano ya no se decirte, pero a mi el ke me mola vale unos 1000€ y como ke no... además, ahora están del tipo tacto vinilo (la galleta grande esa ke llevan) y molan mucho.

salu2


06 jul. 2006, 16:15
Entrada 
merci.. narcop el pionner quest que dius agafa mp3 també?

Val la pena que hem passi al cd, nomès pel trance (i la pasta que valen els vinils).. que opineu? .. m'agraden força estils, no soc unitematic..


06 jul. 2006, 16:31
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada 
amb cds tindras la ventatja de poder punchar una gran quantitat destils sense haber de deixarte el sou en discos.

cert es que com el vinil no hi ha res... pero amb uns bons cds es pot punxar de puta mare.

amb els pioneer cdj200 (uns 500€) crec q pilla mp3.

respecte preus:
pioneer cdj 100 ---> 420 euros, de segona ma et pots pillar una parella per 400 o 450 euros. si busques a pagines danuncis de segona ma no et costara gens trobarne (fa anys q son un standard al mercat)

pioneer cdj800 o cdj1000 ---> 800€ i 1100€ respectivament. son els q emulen el vinil, i son la caña! pots fer scratch i tal. si el presupost tu permet pillaten un parell daquests, no tarrepentiras.

_________________
JINCHONETA IS NOT DEAD


06 jul. 2006, 18:01
Perfil WWW
Entrada 
ese kolibri!!!
no me digas que te vas poner a pinxarte????
no suena muy bien, pero a ver si nos deleitas los oido pronto :lol:

sigue la luz 8)


06 jul. 2006, 18:20
Entrada 
wenoo i despress una altre opcio una mica mes cutre pero tb mes economica es "punxar" amb uns disparadors dakets jjjj suposo q ya coneixereu , es potser una mica cutre pero tens tota la musica del ordinadoor de mp3 i tb pots apendre bastaan.

VInga salutacionss!!


06 jul. 2006, 20:36
Entrada 
que seto?? dels disparadors


06 jul. 2006, 22:01
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 nov. 2004, 16:40
Entrades: 497
Ubicació: AdMunt
Entrada 
Per mi no hi ha res millor que aixo:
Imatge
Val que es car, pero ho compensa amb els diners que et pots estalviar comprant vinils, no tenir problemes amb les agulles, i pots fer un partidillo de futbol amb el reproductor que no salta el cd.
A part funciona exactament com un vinil amb la possibilitat de fer loops nomes tocant un botó i pots fer que soni al reves perfectament quadrat amb el partit que se li pot treure a aixo. posar un tema al reves i a l'entrar l'altre posar-ho be entrant el bombo a capon....per exemple :roll:

Jo de moment segueixo tirant amb vinil pero son la canya aquests cdj's, si tingués algo de pasta no m'ho pensaria. Ara, com posar la grapa a sobre el vinil no hi ha res :twisted:


06 jul. 2006, 23:11
Perfil
Kantabria

Membre des de: 26 abr. 2006, 14:40
Entrades: 178
Ubicació: aqui
Entrada 
que hay culibri :wink:
primer consejo, no pinches con mp3, para oirte en tu casa, quizas, pero en cualquier sitio donde vaya a haber un volumen en condiciones, lo vas a notar.
luego en los modelos de pioneer, piensa en que buscas. yo uso los cdj 100, con tres efectos pelaos, sin "extras"... si te quieres gastar el dinero en que tengan efectos extra, simulacion de tacto de vinilo(simulacion, que quede claro), que te marquen los bpms exactos para que no tengas que molestarte en mover el pitch de "oido", etc... pues pillate alguno de los modelos de mas pasta.
los pioneer cdj 100 les tienes en bcn en www.alfasoni.com por 344+iva y en alemania en www.thomann.de a 329(iva incluido), mas 20e de portes.
pero luego en denon y demas marcas, hay la ostia, bastante mas baratos, pero no probe ninguno
y en trance si que hay vinilos(pregunta a leo, jeje) en progressive trance y goa, no tendras problema, lo demas me imagino que te cueste algo mas, sobre todo en dinero.
salud y alegria

_________________
www.ravespirit.org


07 jul. 2006, 08:03
Perfil
Entrada 
buenas, estoy con bitelboler, los mp3 en fiestas con buen volumen se notan, yo los uso ya ke no me dedico a ello y para darme el gustillo de tanto en tanto ya me sirve y siempre me piden que si puedo subir un poco mas el volumen :wink:

esos cd's ke habéis comentado son la caña, ojalá algún dia pueda pillarmelos...

salu2


07 jul. 2006, 08:33
Entrada 
Jo tinc unj cdj 800 fa tres anys i va collonut. Mai m a donat cap problema. Altament recomenat!


07 jul. 2006, 18:22
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 jul. 2005, 13:58
Entrades: 378
Ubicació: BCN
Entrada 
Bones! Jo tink uns Gemini Cdj 20, no van malament, pero l'ekivalent a lo ke Technics es als plats, Piooner ho es als Cdjs. Així k si pots de lo milloret es Piooner.

El Cdj200 ke tenim si k llegeix mp3, pro has de mirar a les especificacions técniques kin tipus de bitrate son capasos de llegir. No tots els cdjs ke llegeixen mp3 poden llegir tots els bitrates.

Lo bo dels Piooner apart de lo ben parits k estan es ke l'entrada dels Cds es frontal, pel ke la lent està més protegida. Amb els ke sobren per dalt a les raves pots tenir el problema k poc a poc se't akavin omplint de ronya i se't xuspi la lent.

Apa ja ens diras kina opció t'agafes.


07 jul. 2006, 20:57
Perfil
Entrada 
Jo soc el del cdj-200 :D

a veure dues coses a dir.... primer per internet a androrra en va costar 450 euros amb les despeses de transport incloses.


Si llegeix mp3.... pero jo recomano el cdj-800. Es mes car, però tambés es millor.

Jo no l'utilitzo gaire, tinc poca practica i em ralla un munt el sistema que tenen per cuadrar les bases.

Un cdj-800 es molt mes similar a un plat.


08 jul. 2006, 13:15
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada 
respecte el tema dels mp3...

si el mp3 esta a 192 o mes la perdua de qualitat es casi nula.
a menos bitrate si q hi pot haber molta diferencia...

_________________
JINCHONETA IS NOT DEAD


08 jul. 2006, 17:25
Perfil WWW
Entrada 
Muchas gracias a todos!!

Asi da gusta hacer consultas, jeje el equipo lo quiero "comprar a medias" con mi sobrino de 16 años, el puta que es un fnático ya!!
ya os explicare como le va,

Parece que demomento esta claro el pionner cd200j, calidad precio creo que es lo mejor de momento los vi el viernes en una tindecilla mierdosilla cerca de microfusa a 477 liuros.

Salut!!


10 jul. 2006, 12:14
Entrada 
http://www.digitalcentreandorra.com/tienda/index.php?page=pp_producto.php&md=0&codp=3043


10 jul. 2006, 14:34
Entrada 
Pasate por Fidelcolor en Ronda Universitat que el otro dia tenian cositas interesantes de Packs de maletas con 2 Cdj y mesa incluida.

O sino tambien tienes Alfasoni en la calle Peru 72 por ahi al lado de Bac de Roda, que tambien puedes mirar que tienen.


11 jul. 2006, 22:22
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 18 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :