Hora i data actual: 31 maig 2024, 01:41




Publica un nou tema Respon al tema  [ 27 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2
ººº Ecler --vs-- Vestax ººº 
Autor Missatge
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 27 set. 2004, 19:23
Entrades: 5719
Ubicació: Barna²³
Entrada 
si, la NUO3.
per 420 € amb uns 10€ de descompte i uns cables RCA de regal.


28 feb. 2006, 19:56
Perfil WWW
Entrada 
jo tenia abans akesta vestax pero la 3 y ara tink la nuo 3 y no la kambio per res :D

els faders de akesta vestax no son gaire fiables apart k el so k treu no magrada gens. la nuo 3 esta de puta mare, te uns faders k son la ostia, treu un so bastant bo y esta feta aki per lu k les reparacions si tinguesis k fer et surtirien mol mes barates


14 març 2006, 10:16
Entrada 
H. :!:

:arrow: A títol personal , jo em quedo amb Ecler , nacional i (sorprenentment , i ho dic perquè de debò Ecler té molt bona qualitat. No serà mai una Rodec però collons , de un i dó si val la pena) de molt bona qualitat. A més tens tots els avantatges de tenir-ne sa factoria al c / Motors (Zona Franca) . La del Raider quan ha fet falta alguna cosa , l´hem emportada i llestos , ben fàcil. Ecler Joan , no t´ho pensis dues vegades :idea:

Ya´tienes mi consejo :wink:


24 març 2006, 11:51
Entrada 
Al final crec ke us heu pillat la NUO3 no?

bona elecció! m`estic miran la NUO5 pero s`hem dispara una mica el preu (sobre 1000€)

al final on l`has pillat i cuan t`ha costat ke igual vaig a per una!


24 març 2006, 12:18
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 18 des. 2004, 15:49
Entrades: 686
Entrada 
yo tngo la hermanita pekeña de la familia nuo, es decir la nuo2 y pienso q no tiene nada q envidiar a sus hermanas mayores, vale q tiene una via menos de fader, pero tiene 7 entrdas (2 de phono, 3 high line y 2 low line) ademas de un semi canal cn eq de dos bandas y volumen por potenciometro giratorio,
sin duda una pekeña gigante
me gustaria saber si en la nuo 3 se pueden regular todas las curvas de fader o solo la del crossfader y dos canales, pq tengo entendido q el chnel 2 no se puede y viene demasiado suave de serie.

_________________
1 3 0 d B . Imatge
POR UNA FIESTA LIBRE DE NARKOMIERDAS!!!


28 març 2006, 15:56
Perfil
Entrada 
Ei J! on et vas pillar la taula si es pot saber, es molt bon preu per una taula aixi, jo m'estic canviant l'equip i segurament tb me la pilli.

Ja de pas explica com et va...

Gracies i salut


25 maig 2006, 10:29
Entrada 
La Ecler es molt bona eleccio, la smac pro ja era bona, i la nuo te ke ser la ostia!tink 1 kolega ke te 1 vestax am 4 kanals no se exaktament el model pero no era barata i en 2-3 anys sense haverla tret ni un dia de kasa tenia problemes amb les ganancies...
Si us voleu komprar kualsevol trasto sigui taula, plats, korgs o el k sigui si us podeu passar per Andorra sereu els reis, jo em vaig estalviar 150€ x kada technics, i tot sta mol mes barat no o se segur xo man dit k trobes la korg Elektribe SX-1 rondant els 400€ i aixo es molt pok! Tingueu sort e les kompres!
SaluT!


27 maig 2006, 12:54
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 27 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron