Hora i data actual: 27 abr. 2024, 14:00




Publica un nou tema Respon al tema  [ 24 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2  Següent
un friki novato que necessita ajuda 
Autor Missatge
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada un friki novato que necessita ajuda
Ei senyors/es m'estic mirant de pillar-me uns plats i mescladora no i entenc massa... algunes persones m'han dit clarament technics al cantu, però de segona ma no m'en fio i per molt de segona mà que siguin ja es un gastu massa alt ... diguem que el meu pressupost no es molt elevat (tot i ke tela la d pasta k ja em deixo am lo seguent) e estat mirant en una botiga per internet i de moment això em fa el pes:

http://www.musicstore.com/es_ES/ESP/DJ/ ... art-DJE170


http://www.musicstore.com/es_ES/ESP/DJ/ ... 003016-000


Que n'opineu? Recordo que es simplement per hobby no pretenc utilitzar-los per fer res professional ni coses rares... simplement ke ma vingut la deria dsd k faig servir la BCD 3000 (rollo hercules) amb el virtual i me motivat.


Ah també si algu em vol explicar com funciona ben bé això de serato (els vinils akells m kuadrats i tota la parafarnalia) i si es necessari el programa i tot o es poden comprar els vinils i laparell akell i fero na amb traktor o virtual....


Gràcies!

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


30 nov. 2010, 23:32
Perfil
Pseudo-intelectual Perrofláutico
Avatar de l’usuari

Membre des de: 05 abr. 2006, 02:05
Entrades: 2523
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Per molt poc més et pots comprar dos technics de segona mà. Tot és buscar i paciència. Si segueixes en això, te'ls hauràs d'acabar comprant, sobretot si pretens treure'ls de l'estudi, i si no, sempre els pots vendre per un preu similar al que els has comprat (amb els numark segur que no).

La taula és la imitació de la Pioneer 600. Òbviament només s'hi assembla per fora. De Behringer sentiràs de tot i quasi mai bo. Però per començar no està malament, tot i que de segona mà també pots trobar coses interessants a un preu similar, encara que sigui només de dos canals.

De totes maneres, si has de fer un esforç amb alguna cosa, jo el faria pels plats abans que per la taula.

Salut!

_________________
No sólo se ataca para hacer daño a alguien, para vencerle, sino a veces por el mero deseo de adquirir conciencia de la propia fuerza.


01 des. 2010, 00:42
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
El tema es que si mai acabem fent la festa que teim present desde fa tant temps amb els amics d'aquí el poble ja hi ha gent amb technics i taules bones ... ells no ho saben però seràn els seus plats els que farem servir xD jaja!

Haviam per jugar una miqueta i això es per lu ke ho vui ... i crec que n'hi ha prouu...

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


01 des. 2010, 01:00
Perfil
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53
Entrades: 1816
Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Hola.

Per jugar no ho faci amb material nou. Guarda't els diners ara, compra algo tirat de segona mà (que no té perquè estar malament), i si realment se't queda curt ja tindràs algo guardat pels technics.

_________________
[FORMAD BANDAS.TOMAD CASAS.MUERTE AL ESTADO Y VIVA LA ALEGRIA]


01 des. 2010, 08:54
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Silviutek92 ha escrit:
Ei senyors/es m'estic mirant de pillar-me uns plats i mescladora no i entenc massa... algunes persones m'han dit clarament technics al cantu, però de segona ma no m'en fio i per molt de segona mà que siguin ja es un gastu massa alt ...


Jo tinc uns technics diguem de 3ª mà i funcionen a la perfecció, la cosa només és que estiguin cuidats i cuidar-los tu també! Això sí, vaig començar amb uns plats de merda (un dels quals a corretja, MAI els pillis de corretja jaja) d'una marca merda i encara segueixo amb la primera mescladora d'aleshores, coses de diners... :roll:

Silviutek92 ha escrit:
Ah també si algu em vol explicar com funciona ben bé això de serato (els vinils akells m kuadrats i tota la parafarnalia) i si es necessari el programa i tot o es poden comprar els vinils i laparell akell i fero na amb traktor o virtual....


Comprar-se l'aparell i els vinils per separat? no,no, ja et ve tot junt: software+hardware, a més a més Traktor Scratch fins fi d'any està d'oferta, surt a compte.

La cosa és que necessites tenir un portàtil al costat dels plats i tal per tal d'anar posant els temes. Funciona com uns plats normals però no cal posar i treure vinils, només seleccionar el tema al pc i punto, jo ho vaig probar fa poc i és una gozada, tot i que la música no s'aprecia igual que tenir aquell vinil que tant t'ha costat aconseguir jaja :D

_________________
Blablabla blabla blablabla...


Esputo Social l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 des. 2010, 20:41, en total s’ha editat 1 vegada.

01 des. 2010, 16:44
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Doncs bueno veient les aportacions continuo tenint clar que uns technics no estan al meu abast... he trobat una taula akyiama d'un colega pero hum... les conexions estan fetes caldo i sona el soroll horrible akell konstant... La taula me la comprare nova, els plats... continuo buscant ja que m'ha convençut l'idea de que no siguin nous, tot i que veig a venir que em cardaràn el pal anant i tornant... -.-


Ja informaré del desenllaç o de nous descobriment per si voleu continuar ajudant-me!

Gràcies a tots!

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


01 des. 2010, 19:40
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 07 des. 2007, 15:54
Entrades: 819
Ubicació: Esparreguera
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
pillet uns cdj100 o 200 si vols fer una bona compra, el disfrute de trobar un tema que t'agrada i en 5 minuts estar punchant-lo mai te'l donara un giradiscos. Ara bé, si tinguessis pasta de sobres per uns technics i discos a mansalva....de cap

_________________
La peor soledad que hay es el darse cuenta de que la gente es idiota.


Sets a cascoporro en:
http://soundcloud.com/moska-1
https://soundcloud.com/moska-3/
http://www.mixcloud.com/Moskaa/


01 des. 2010, 22:56
Perfil
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53
Entrades: 1816
Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Vols dir 1000 o 2000 no?

O creus que els 100 ja van de luju?

_________________
[FORMAD BANDAS.TOMAD CASAS.MUERTE AL ESTADO Y VIVA LA ALEGRIA]


01 des. 2010, 23:00
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 07 des. 2007, 15:54
Entrades: 819
Ubicació: Esparreguera
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
kapita_voll ha escrit:
Vols dir 1000 o 2000 no?

O creus que els 100 ja van de luju?


de luju no van, pero tampoc van de luju uns numark i una behringer, no?
amb els 1000 ja apuntes alt i amb els 2000 ja tenvas d'orbita :mdr: amb uns 100 o uns 200 per començar ja vas sobrat.

_________________
La peor soledad que hay es el darse cuenta de que la gente es idiota.


Sets a cascoporro en:
http://soundcloud.com/moska-1
https://soundcloud.com/moska-3/
http://www.mixcloud.com/Moskaa/


01 des. 2010, 23:15
Perfil
Lives in Underave
Avatar de l’usuari

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Joe.. Jo crec que en m'ha vida veure uns 2000 eso se va de mucho del presupuesto de cualquiera.

_________________
Imatge


01 des. 2010, 23:28
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada !
De moment me pillat un technics per ebay 240e... amb els gastos de enviament tot sumat!

Nose no està pas mal crec jo -.- anire fent mica en mica enves de tot de cop que val mes ser pacient i no precipitar-se! Per cert lo dels cdj tinc un colega k te els 400 xD la veritat es que hi ha gent que li sobra els calers ... i ell els te desde fa temps i no le vist mai ni intentar quadrar alguna cosa... simplement per anar ficant cansons, un desperdici vaja. Potser d'aqui un temps li fare una ofertilla haviam que n'opina!


Alguna taula que valgui la pena aixi que estigui bé de preu? I que sigui facil trobar-la de segona ma... :P

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


02 des. 2010, 00:44
Perfil
Member

Membre des de: 12 març 2010, 09:52
Entrades: 35
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
ecler's nuo, tota la gama, facil de trobar (de segona ma i nova) si es de segona be de preu, com algu et demani 400€ per una nuo3 de 2nd-hand es una mika timator XDD i ademes es moooooooool resistent, no te efectes ni histories aixi, pero aguanten que semblen yenes africanes


02 des. 2010, 09:00
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 26 des. 2007, 23:23
Entrades: 146
Col·lectiu: isotermik
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Y-uss ha escrit:
ecler's nuo, tota la gama, facil de trobar (de segona ma i nova) si es de segona be de preu, com algu et demani 400€ per una nuo3 de 2nd-hand es una mika timator XDD i ademes es moooooooool resistent, no te efectes ni histories aixi, pero aguanten que semblen yenes africanes


xDDDDDDDDDDDD
+1

si ya tas pillat els technics as fet be, aunque yo no els hagues comprat per ebay, sino algun lloc on els pugues probar pero bueno..... yo vaig començar amb uns plats akiyama i es tirar els diners si vols seguir punxant...et compres algo bo desde un principi t'oblidas de historias..

_________________
Imatge


02 des. 2010, 14:27
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Home el tio que so venia també es treu un cdj1000mk3 i una djm 800 (por no usar diu) per això i he confiat! Tots tres semblen tenir molt bon aspecte i m'ha asegurat que no han sortit de casa i coses d'aquestes...

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


03 des. 2010, 11:41
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Eiii ja se que potser m'estic posant pesadet ja... però tinc a les meves mans (a falta encara de l'arribada del technics)

2 dx 202 bk akiyama

Són d'un colega.... i vaia tela..

Primer de tot al veure que un dels plats no tenia ni contrapés ni agulla vaig decidir intentare escoltar algun vinil per tocatejar l'altre.... sorpresa! L'agulla ja no és agulla és un plàstic que en quan baixes la palanketa es converteix en patinatge artistik.... no tinc ni un € bueno si 1,64 al compte xD

I necessito una agulla almenys abans no m'arribi el technics... em podeu aconsellar?¿ Barata eh! res de més pijadetes d'aquestes vostres tan cares joder xD!

Ah i a quan li pagarieu un dels dos plats?¿ Conteu que sense agulla, que estan usats i mal guardats desde fa un any (usats no gaire tmpok eh krek k els e fet servir mes jo k ell)

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


10 des. 2010, 00:19
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Jeje, els primers plats que vaig tocar! Eren d'un amic i han durat molts anys, cada cop més defectuosos però normal amb la de temps i pallisses que han rebut, de preus no sé, però costen poquet, per començar estan bé, d'aquells per fotre-li trotes. Tema agulles... no puc aconsellar-te gaire, sé que hi han coses barates i bones, però ja et dic, amb la de temps que fa que no me'n compro unes... a saber, miraré les que tinc que a mi em van de lujo i potser entren en el teu pressupost, al Nivell10 de barna tenen una mica de tot per si vols badar un rato.

_________________
Blablabla blabla blablabla...


16 des. 2010, 18:11
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Eiii el tema agulles solucionat! El technics em va venir amb agulla ortofon (crec ke era kesta marca) i un assidu d'underave (foot_nerve) m'en va vendre una! E arreplegat una taula del colega dls akiyama tmb i de mentres vaig tirant!! (i descuadrant a saku xD pero kom disfruto per deu!)


P.D.: Per cert compro vinils d'acid (si poden ser canyerus millor jeje) tekno i hardtekno!
També hardtek, ragga jungle i druman ;)

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


18 des. 2010, 22:16
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Silviutek92 ha escrit:
P.D.: Per cert compro vinils d'acid (si poden ser canyerus millor jeje) tekno i hardtekno!
També hardtek, ragga jungle i druman ;)


Jo tinc una misèria per canviar (o depenent com vendre, no ho descarto):
Hardtek
http://forums.underave.net/viewtopic.php?f=88&t=15187
Acid
http://forums.underave.net/viewtopic.php?f=88&t=15054
Makinorra variada (s'ha d'intentar jaja)
http://forums.underave.net/viewtopic.php?f=87&t=13796

Jo tinc una Ortofon OM Pro S que m'ho aguanta tot tot tot (no cridem al mal temps!), i unes Numark CS-1 que també fan la seva bona feina, sempre hi haurà coses millors i pitjors però perque tinguis una referència a mi em van de putíssima mare.

_________________
Blablabla blabla blablabla...


19 des. 2010, 13:19
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Bueno posteo despues de un tiempo ya de las dudas que me surgieron.

Nose como se me ocurrio dubtar de pillarme unos technics, eso lo primero.

Ahora poco a poco van saliendo cosillas i voy quadrando entre desquadres (y como mola)

Tambien posteo porque hoy despues de cerrar la sala emos echo buenas migas con gente de muy muy lejano, esta gente a resultado tener unos cargadores de cd y una mesa (de este rollo pero todo pegado de una sola pieza) y la verdad es divertido, seguro que no te rallas de pinchar los mismos temas por no tener mas discos. Pero... nada que ver con unos buenos platos! El takto del vinilo! El que no se te joda una mezcla xk un jodido cd de repente se encalla 0,1 seg porque esta rallado y un largo etc...

La verdad viendo las horas que me passo para que las cosas suenen medianamente bien (me kuesta mucho ajustar el pitch) es como un juguete, diciendote los bpm's etc...

Gracias por vuestras opiniones!

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


12 feb. 2011, 13:52
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 27 feb. 2007, 22:50
Entrades: 1532
Ubicació: Gent
Col·lectiu: 130 db
Entrada Re: un friki novato que necessita ajuda
Silviutek92 ha escrit:
nada que ver con unos buenos platos! El takto del vinilo! El que no se te joda una mezcla xk un jodido cd de repente se encalla 0,1 seg porque esta rallado y un largo etc...

Eso es porque no has tenido unos Pioneer CDJ400 en tus manos xD

_________________
https://www.facebook.com/StygmahMechanicalPandemic


12 feb. 2011, 16:29
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 24 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2  Següent


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron