Hora i data actual: 27 abr. 2024, 06:32




Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 
Ajuda per a un principiant 
Autor Missatge
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Ajuda per a un principiant
Hola sóc nou per aqui, ultimament m'he dedicat a jugar amb 2 pioneer cdj 400 d'un amic que podriem dir que ningú les fa servir, per el preu que l'hi van costar crec que deuen ser una bona eina per començar i més tenint en compte el tema cd i usb que és molt pràctic a l'hora d'obtenir cançons i tot això... el fet es que no m'entero ni d'una petita puta merda, l'unic que aconsegueixo es acabar mesclant temes ja punxats d'altres persones. A aquests dos plats pioneer s'hi podria afegir un plat de vinil més. La taula de mescles té 3 entrades ja us en donaré les dades quan em sigui possible.

M'agradaria que algu m'orientes una mica per com puc explotar aquest material per començar i agafar-li el trukillo. Ah si algú em pot donar alguna referència per a com crear bases de hard techno, hardtek, drum n bass...


P.D.: Em sap greu sinó m'expreso però com ja he dit no m'entero de gaire res. :oops:

Espero resposta admiradors meus.

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


10 feb. 2010, 21:58
Perfil
Lives in Underave
Avatar de l’usuari

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
Entrada Re: Ajuda per a un principiant
Puff crec, que vas massa massa massa perdut.

I que per aquí poc podríem fer.

Peró per començar una mica quan dius temes ja punxats d'altres persones que vols dir? De altres sessions o cançons soltes??

Després amb lo de bases, aixo es algo que molta gent ho pregunta i no hay mas.. No hi han bases per punchar, si no es que fas turntablism..

Si ho veig com ho veig, el que tu vols es per exemple agafa una "base" de hardtek o drum & bass, i ficar-li veuetas i melodies, no?? Pos això, es fa produint.

Punxant el que pots fer es ficar una canso sobre un altre i equalitzant be, semblara que sigui la mateixa cançó.

I si dius que "quadres" cançons "punxades" per altres persones, vol dir que ja saps quadrar?? Pos ara el que tens que fer, es intenta que "quadrant" aquestes sembli una cançó nova, tenin una entrada diferent, un subidon diferent o coses per el estil.

No se, avera si dius algo mes i et podem ajudar.

_________________
Imatge


10 feb. 2010, 22:26
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Ajuda per a un principiant
Nosee tu mateix ho dius vaig molt perdut xD. El que faig es agafar alguna sessió i creuar-la amb una altra... agafar un tros d base d'alguna i fotreli una canso a sobre pero pokes vegades aconsegueixo resultats potables... l'ho de quadrar està en procés... m'en pot ensenyar algu el problema es que estudio de tardes i tot lo que això comporta...

Potser l'ho meu es una causa perduda xD.

També havia pensat en fer servir el virtual dj ja que es pot grabar una pista, doncs utilitzant diferents bases de sesions anar trobant i retallant per llavors grabaro amb el virtual tot i que segurament l'equalitzacio i aquestes coses farien ke varies molt el so o alguna cosa dakestes no?

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


11 feb. 2010, 11:06
Perfil
Lives in Underave
Avatar de l’usuari

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
Entrada Re: Ajuda per a un principiant
Quadrar i es posar-si, i ficar-li ganes, ningú neix sàpiguen tot es passar el rato en això, alguns els hi costa mes alguns menys.

Si estudies per les tardes, pos punxa per el mati XD

I si intentas cançons sueltas? Crec que et seria potser molt mes fàcil i tenin CDJ, pos grabat cd's amb cançons dels mateixos artistes, i així potser et serà encara mes fàcil per començar.

PD: Virtual DJ Sucks!!

_________________
Imatge


11 feb. 2010, 13:40
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 21 set. 2009, 11:57
Entrades: 117
Ubicació: Bcn
Entrada Re: Ajuda per a un principiant
con el virtual no aprenderas =) yo e estado una temporada a virtual solo y a sido una tirada de tiempo por aburrimiento y falta de algo mejor pk en el virtual cuadrar canciones si no son muy diferentes casi te lo ace solo y no deja juego a ke kites los bajos agudos o grabes pk siempre akaban sonando incluso usando sus malditos filtros XD asi que yo te diria que paciencia y lo que te han dicho por arriva cosas que sean de un mismo dj pueden (tmb poden no serlo ) mas faciles de cuadrar escuchar varias veces las canciones y conocerselas un poco ayuda tambien bastante ^^

_________________
~~No es Que Conduzca muy rapido es que Vuelo bajito~~


14 feb. 2010, 22:09
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Ajuda per a un principiant
Lo que me gustaria saber es de donde sacar bases, ya que joder tengo desde ace tiempo muchas ideas para mezclar canciones k aun no he oido pinchadas (cosa k kuesta mucho hoy en dia) i me gustaria poder intentar-lo, ahora aparte de las dos "paioneeen" cdj 400 o como se llamen queremos comprarnos a medias un aparatijo para sonidos i demas con nose ke koño de pantalla tactil me dijo el colega... ultimamente me estoy empleando en empalmar mas o menos bien cancion con cancion i me lo paso realmente bien.

Ize caso a After tek i te diré que me e llegado a passr desde las 8 dla mañana a las 2 del medio dia xD pokito a poco... ya os firmare un autografo de aki poko tiempo para k lo vendais en ebay i os forreis trnkilos xD

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


15 feb. 2010, 15:33
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Ajuda per a un principiant
Silviutek92 ha escrit:
Lo que me gustaria saber es de donde sacar bases, ya que joder tengo desde ace tiempo muchas ideas para mezclar canciones k aun no he oido pinchadas...


Si te refieres a poner un bombo y tal a una canción cualquiera, tienes dos opciones:

MEZCLANDO con los cdj que tienes:
-Mezclar el tema que quieras con otro que le proporcione "base" (bombo,caja,blablabla) por ejemplo pillar una sardana en uno de los cdj y en el otro un tema suelto de hardcore y ale, a cuadrarlos todo el rato que quieras.

PRODUCIENDO (lo que seria "inventarte tu las canciones"):
-Crear TU el bombo y demás con software de producción (por exemplo FLstudio,Ableton,Cubase,etc,etc) y así crear un "remix", grabarla en un cd y pincharla.

Según sea lo que quieras ya seria cosa de extender la explicación :roll: .

_________________
Blablabla blabla blablabla...


15 feb. 2010, 22:10
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron