Hora i data actual: 27 abr. 2024, 09:41




Publica un nou tema Respon al tema  [ 3 entrades ] 
agulla ortofon 
Autor Missatge
Member

Membre des de: 07 ago. 2005, 20:19
Entrades: 15
Entrada agulla ortofon
dns aixo, em vaig comprar una parella de ortofon dj s, i la veritat es que al principi anaven de putissima mare, fins que se'm va trencar una agulla i al canviarla vaig notar que feia un soroll de fons, com un fregit que sonava tot el ratu per una de les agulles i que no deixava sentir la música bé, vaig tornar a la tenda per canviar només la agulla, que també era nova, i per desgracia meva segueix foten el mateix soroll,

algu em pot dir de que podria ser i si te alguna solució, jo crec que es la càpsula pero la putada es que no tenien ni un any

a veure si em podeu donar un cop de ma, i de pas recomeneume algunes agulles que sonin bé i que siguin tot terreny a ser possible!

gracies per adelantat!!


29 nov. 2009, 16:08
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 31 jul. 2008, 15:34
Entrades: 998
Ubicació: realmente hacía falta?
Entrada Re: agulla ortofon
has mirado que la aguja toque bien al vinilo? es una tontería pero a mi me pasó una vez, la palanquita negra que tienes en la parte derecha del plato( no se como se llama), con eso regulas el brazo del plato, pon la palanca hacia arriba y ves bajándola poco a poco asta que toque bien el vinilo pero sin pasarte, si lo pones de modo que la aguja 'aplaste' el vinilo es cuando se escucha mal, toca esto y la 'bola pesada' de al final del brazo a ver si así no tienes ningún problema

_________________
Campaña para que el Tito MC haga de rey Baltasar en la cabalgata de 2011

http://www.facebook.com/pages/Campana-p ... 431?ref=nf


29 nov. 2009, 16:40
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada Re: agulla ortofon
proba de netejar els contactes de la capsula amb el braç del plat.

Si desenroscas la capsula veuras que hi han 4 contactes tant en la capsula com en el braç del plat... netejals amb bastons de netejar les orelles + alcohol (la solucio trapera es netejaru amb saliva i deixaru una mica humit xq faci bon contacte, xD).

Molts cops quan fa soroll el plat es aixo...

L'altre es revisar que lña conexio de masa i els rca estiguin ben conectats i fent bon contacte...

_________________
JINCHONETA IS NOT DEAD


10 des. 2009, 22:02
Perfil WWW
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 3 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron